Hello world!

 

This will be a blog about living small, both in square meters as well as the footprint we leave on earth.
I salute those who build green given the sustainable development, and dare to strip away what is unnecessary, those who develop the opportunities for us all to live well and long-term without it being necessary to sacrificing aesthetics and comfort.
Compact living with responsible design.

Detta kommer vara en blogg om att leva litet,  på yta så väl som i avtryck vi lämnar på jorden. Jag vill hylla dom som bygger grönt med tanke på hållbar utveckling, och vågar skala bort det som är onödigt, dom som utvecklar möjligheterna för oss alla att leva bra och långsiktigt utan att för den skull försaka estetik och bekvämlighet.
Compact living med ansvarsfull formgivning.

One thought on “Hello world!

  1. Hej! Jag ser att det är ett tag sedan du skrev här men jag hoppas du ser det här ändå! Jag heter Emma och skrev för ett tag sedan en blogg för Elle Interiör om att bo litet. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig! Sänd mig gärna ett mail!
    vh
    Emma

Leave a comment